قابل توجه آق پسرا


لعنت به تو که احساساتمو به بازی گرفتی...

فراموش کردمت...

 

در به گریه انداختن دختر,

مواظــب باشیـــــد ...

"خــــــــــدا " اشـکـهـــــای او را می شمـــــارد ........



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت18:06---6 بهمن 1393
وبت عالیه عزیزم موفق باشی
پاسخ:ملسی


عشق2طرفه(محمد)
ساعت9:13---19 مهر 1393
پستت حرف نداشت الهام (-: من یکی که از همون 14 سال پیش که باهاش اشنا شدم مواظب بودم هنوزم هستم والا میگی نه برو از الا بپرس
پاسخ:واااااااا مگه چند سالته محمد؟؟؟؟..ایول داداشی... ایشاالله خوشبخت بشین ...


saeedsingle
ساعت22:33---18 مهر 1393
الهی!
پاسخ:سعید مواظبی عایا؟؟؟؟؟؟


minaf
ساعت22:17---18 مهر 1393
آره والاااااااااااااااااا
پاسخ:قبولت دارم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ جمعه 18 مهر 1389برچسب:, ساعت18:45 الهام| |



طراح : صـ♥ـدفــ